Sada pro profesionální odstranění škrábanců a obnovení matných, zažloutlých, zoxidovaných, špatně průhledných krytů světlometů automobilů vysoké kvality (Made in France). Optimální soubor přístrojů a přípravků umožňuje snadno a rychle odstranit nejenom škrábance na plastových krytech světlometů, ale obnovením průhlednosti i původní úroveň jejich svítivosti. Použití: Čištění / broušení:Pokud se kryt světlometu čistí/restauruje v zamontovaném stavu, světlomet a okolní díly karosérie se nahrubo očistí, aby nečistota nezpůsobila horší držení lepicí pásky.Kvalitní lepicí páskou se pečlivě oblepí díly/plochy karosérie navazující na okraje světlometů. Tím se zabrání poškození karosérie zejména při broušení povrchu světlometu.Následuje broušení plastového krytu světlometu za mokra pomocí speciální pneumatické brusky/leštičky a to nejprve kotoučky Standard s hrubším zrněním 400. Brousí se širokými, přímočarými pohyby, aby se kryty světlometů staly rovnoměrně matnými. Tím se odstraní všechny změny zbarvení, rýhy, škrábance a nerovnosti. Světlomety jsou potom rovnoměrně matné.Pravidelně se kontroluje brusný kotouček, aby se nezanášel špinavým prachem. Tvorba bílých míst/stop na kotoučku by mohla ovlivnit kvalitu opravy. Kryt se v průběhu broušení otírá čistým hadrem, aby se tak odstranilo maximum nečistot. Kryt světlometu se stává zcela matným.Potom se použije brusný kotouček jemnějšího zrnění 500 a broušení se dále provádí uvedeným způsobem.Následuje aplikace kotoučků s ještě jemnějším zrněním, tedy postupně se zrněním 1000, 2000 a 3000. Pak už by na krytu světlometu neměly být žádné rýhy a škrábance. Leštění:Pomocí leštícího přípravku č. 1 naneseného na lehce navlhčený plstěný lešticí kotouček se vyleští celá plocha světlometu až k jeho okrajům. Leští se širokými pohyby zpět a dopředu. Stále se kontroluje lešticí kotouček a včas se odstraní případné miniaturní kuličky ztvrdlého lešticího přípravku. Jestli je to potřeba, plstěný kotouček se opětovně zvlhčuje.Předchozím broušením se dosáhne matného povrchu světlometu. Ten se musí opět stát dokonale průhledným a získat vysoký lesk. Leštění proto pokračuje pomocí lešticího přípravku č. 2 naneseného opět na druhý zvlhčený plstěný kotouček. Leštění probíhá již uvedeným způsobem. Podle potřeby se i několikrát kompletně zopakuje, až je kryt světlometu bez rýh a škrábanců, dokonale průhledný a ve vysokém lesku. Obsah sady:REF-42 REF-POL-KITROP REF-VEL-ROP REF-POL1-ROP REF-POL2-ROP REF-DISK-400 REF-DISK-500 REF-DISK-1000 REF-DISK-2000 REF-DISK-3000 REF-FEUTRE-ROP REF-RACCORD 1/4 MALE      1 ks kufřík 1 ks pneumatická bruska/leštička 1 ks kotouč pro velcro disk /suchý zip 1 ks nádobka s lešticím přípravkem č.1 Spécial Optic 250 ml 1 ks nádobka s lešticím přípravkem č. 2 Spécial Optic 250 ml 30 ks brusný kotouček Standard - zrnění 400 15 ks brusný kotouček Special - zrnění 500 5 ks brusný kotouček Special - zrnění 1000 5 ks brusný kotouček Special - zrnění 2000 5 ks brusný kotouček Special - zrnění 3000 2 ks plstěné lešticí kotoučky 1 ks rychlospojka 1/4"obj.č.: KIT-ROP-2 Vybraný spotřební materiál:: REF-POL1-ROP - nádobka s lešticím přípravkem č.1 Spécial Optic 250 ml REF-POL2-ROP - nádobka s lešticím přípravkem č.2 Spécial Optic 250 ml REF-DISK-400 - brusný kotouček Standard - zrnění 400 REF-DISK-500 - brusný kotouček Special - zrnění 500 REF-DISK-1000 - brusný kotouček Special - zrnění 1000 REF-DISK-2000 - brusný kotouček Special - zrnění 2000 REF-DISK-3000 - brusný kotouček Special - zrnění 3000 REF-FEUTRE-ROP - plstěný lešticí kotouček O 75 mm. Nákup přes nás znamená jistotu dobré ceny. Lepší nabídku už na trhu hledat nemusíte.

Sada pro obnovu krytů světlometů VBSA KIT-ROP2 - parametry produktu

Sada pro profesionální odstranění škrábanců a obnovení matných, zažloutlých, zoxidovaných, špatně průhledných krytů světlometů automobilů vysoké kvality (Made in France). Optimální soubor přístrojů a přípravků umožňuje snadno a rychle odstranit nejenom škrábance na plastových krytech světlometů, ale obnovením průhlednosti i původní úroveň jejich svítivosti. Použití: Čištění / broušení:Pokud se kryt světlometu čistí/restauruje v zamontovaném stavu, světlomet a okolní díly karosérie se nahrubo očistí, aby nečistota nezpůsobila horší držení lepicí pásky.Kvalitní lepicí páskou se pečlivě oblepí díly/plochy karosérie navazující na okraje světlometů. Tím se zabrání poškození karosérie zejména při broušení povrchu světlometu.Následuje broušení plastového krytu světlometu za mokra pomocí speciální pneumatické brusky/leštičky a to nejprve kotoučky Standard s hrubším zrněním 400. Brousí se širokými, přímočarými pohyby, aby se kryty světlometů staly rovnoměrně matnými. Tím se odstraní všechny změny zbarvení, rýhy, škrábance a nerovnosti. Světlomety jsou potom rovnoměrně matné.Pravidelně se kontroluje brusný kotouček, aby se nezanášel špinavým prachem. Tvorba bílých míst/stop na kotoučku by mohla ovlivnit kvalitu opravy. Kryt se v průběhu broušení otírá čistým hadrem, aby se tak odstranilo maximum nečistot. Kryt světlometu se stává zcela matným.Potom se použije brusný kotouček jemnějšího zrnění 500 a broušení se dále provádí uvedeným způsobem.Následuje aplikace kotoučků s ještě jemnějším zrněním, tedy postupně se zrněním 1000, 2000 a 3000. Pak už by na krytu světlometu neměly být žádné rýhy a škrábance. Leštění:Pomocí leštícího přípravku č. 1 naneseného na lehce navlhčený plstěný lešticí kotouček se vyleští celá plocha světlometu až k jeho okrajům. Leští se širokými pohyby zpět a dopředu. Stále se kontroluje lešticí kotouček a včas se odstraní případné miniaturní kuličky ztvrdlého lešticího přípravku. Jestli je to potřeba, plstěný kotouček se opětovně zvlhčuje.Předchozím broušením se dosáhne matného povrchu světlometu. Ten se musí opět stát dokonale průhledným a získat vysoký lesk. Leštění proto pokračuje pomocí lešticího přípravku č. 2 naneseného opět na druhý zvlhčený plstěný kotouček. Leštění probíhá již uvedeným způsobem. Podle potřeby se i několikrát kompletně zopakuje, až je kryt světlometu bez rýh a škrábanců, dokonale průhledný a ve vysokém lesku. Obsah sady:REF-42 REF-POL-ELEC-ROP3 REF-VEL-ROP REF-POL1-ROP REF-POL2-ROP REF-DISK-400 REF-DISK-500 REF-DISK-1000 REF-DISK-2000 REF-DISK-3000 REF-FEUTRE-ROP REF-POL-BAT-ROP3 REF-POL-CHARG-ROP3      1 ks kufřík 1 ks akumulátorová bruska/leštička 1 ks kotouč pro velcro disk /suchý zip 1 ks nádobka s lešticím přípravkem č.1 Spécial Optic 250 ml 1 ks nádobka s lešticím přípravkem č. 2 Spécial Optic 250 ml 30 ks brusný kotouček Standard - zrnění 400 15 ks brusný kotouček Special - zrnění 500 5 ks brusný kotouček Special - zrnění 1000 5 ks brusný kotouček Special - zrnění 2000 5 ks brusný kotouček Special - zrnění 3000 2 ks plstěné lešticí kotoučky 2 ks baterie 10,8 V / 2 Ah 1 ks nabíječka obj.č.: KIT-ROP3 Vybraný spotřební materiál:: REF-POL1-ROP - nádobka s lešticím přípravkem č.1 Spécial Optic 250 ml REF-POL2-ROP - nádobka s lešticím přípravkem č.2 Spécial Optic 250 ml REF-DISK-400 - brusný kotouček Standard - zrnění 400 REF-DISK-500 - brusný kotouček Special - zrnění 500 REF-DISK-1000 - brusný kotouček Special - zrnění 1000 REF-DISK-2000 - brusný kotouček Special - zrnění 2000 REF-DISK-3000 - brusný kotouček Special - zrnění 3000 REF-FEUTRE-ROP - plstěný lešticí kotouček O 75 mm. Nabízíme nejlepší poměr cena výkon. Záleží nám na tom, abyste ušetřili.

Sada pro obnovu krytů světlometů VBSA KIT-ROP3 - parametry produktu

Nastavitelný stojan se 4 většími gumovými opěrkami lze používat zejména v provozech autoskel pro bezpečné odkládání/ukládání čelních a dalších skel. Rozměry: 1150x1820x880 mmnosnost 80 kg.. Dělá nám radost, že naše akce dělají radost vám! Už jsme vás přesvědčili, že tohle musíte mít?

Stojan pro odkládání čelních skel s přísavkami VBSA - parametry produktu

Vysoce kvalitní přípravek francouzského dodavatele na odstranění menších škrábanců na plastech, čištění a renovaci těchto plastů, které tak získají původní vzhled.kromě čištění, renovace vzhledu lze pomocí tohoto přípravku odstranit i menší škrábance na povrchu většiny plastůpro perfektní odstranění všech škrábanců, vyčištění a vyleštění plastů je nutné použít ještě i přípravek VBSA POL3-ROP (pro čištění, renovaci a konečný finiš povrchů plastů)přípravek je v lahvičce 250 ml . Spolehněte se na nejvýhodnější ceny v našem internetovém obchodě. Záleží nám na tom, abyste ušetřili.

Přípravek na odstranění menších škrábanců na plastech VBSA - parametry produktu

Vysoce kvalitní přípravek francouzského dodavatele pro čištění, renovaci a konečný finiš povrchů všech plastů, které tak získají původní vzhled.kromě čištění, renovace a konečného finiše povrchu všech plastů získá takto ošetřená plocha film odolný proti prachu a navíc se eliminuje efekt vyvolaný statickou elektřinoupro perfektní odstranění všech škrábanců, vyčištění a vyleštění plastů je nutné podle konkrétních podmínek použít ještě i přípravky VBSA POL1-ROP (pro odstranění hrubších škrábanců a čištění narušených povrchů plastů) a VBSA POL2-ROP (pro odstranění menších škrábanců a čištění narušených povrchů plastů)přípravek je v lahvičce 250 ml . Nabídku e-shopu pro vás připravuje tým odborníků. Jsme si jistí, že tohle ocení každý zákazník.

Přípravek pro čištění, renovaci a konečný finiš povrchů plastů VBSA - parametry produktu

Zdvojená přísavka / podtlakový manipulátor vysoké profesionální kvality slouží pro snadné a bezpečné přenášení zejména větších autoskel při jejich montáži a demontáži. Zdvojená přísavka z vysoce odolného ABS není jen pevným výliskem jako levnější provedení, ale obě přísavky ve zvonovém provedení se širokými těsnicími chlopněmi jsou na tvarovaném držadle uloženy výkyvně a otočně. Dobře se přizpůsobí i na vypouklá skla. Středem držadla lez protáhnout upínací pás. Průměr přísavky činí 150 mm, nosnost cca 80 kg.. Vybírejte to nejlepší u nás. Už se těšíte na svoji objednávku?

Zdvojená přísavka k přenášení skel, průměr 150mm VBSA - parametry produktu

Praktická vanička ze speciálního pěnového materiálu pro odkládání nářadí - V.B.S.A PTO-10Může se položit i na lakované části karosérie vozidla při jeho opravě, aniž by došlo k poškrábání povrchu.výborná pomůcka pro odkládání nářadí např. při opravách automobilů, vanička ze speciální tuhé pěnové hmoty může být podkládána i na lakované části vozidla, nezpůsobí žádné poškrábání laku a nesklouzne ani z oblých částí karosérie, vnější rozměry: 470 x 300 x 55 mm, vnitřní / úložné rozměry: 400 x 220 x 40 mm  . Upozorňujeme, že nabídka má omezenou platnost. Pokud budete spokojeni, doporučte nás prosím svým známým.

Vanička pro odkládání nářadí, pěnová VBSA - parametry produktu

Nastavitelný stojan lze používat zejména v karosárnách, v lakovnách a v provozech autoskel pro odkládání různých součástí nebo pro odkládání čelních a dalších skel automobilů Odkládací trubky jsou chráněné speciálním odolným molitanem. Rozměry 1050x950x1100 mm, nosnost 120 kg.. Naše výhodné nabídky čekají právě na vás. Jsme si jistí, že tohle ocení každý zákazník.

Skládací stojan pro odkládání čelních skel s ochranným návlekem VBSA HDS-480 - parametry produktu

Sada pro profesionální opravy poškození čelních vrstvených skel motorových vozidel. Nejčastější poškození těchto skel úderem kamene má podobu tzv. bůvolího oka, hvězdy, ptačího křídla, jednoduché praskliny nebo nějaké kombinace uvedených poškození.Opravy poškození čelních skel pomocí této sady jsou poměrně snadno a rychle proveditelné tak, že se prasklina nebo kráter ve skle nahradí speciální hmotou na bázi pryskyřice. Opravou se obnoví téměř zcela původní průhlednost skla a rovněž jeho pevnost a stabilita. Navíc náklady na takovou vysoce kvalitní opravu jsou jen zlomkem nákladů spojených s výměnou celého čelního skla vozidla. Technologií VBSA REPAR´VIT (AFNOR NF norm n° X5021), kterou používají tisíce autoservisů v Evropě i ve světě, lze opravit vrstvená autoskla osobních i nákladních automobilů, autobusů atd. čirá, tónovaná, vyhřívaná, determální, reflexní apod. (ne tvrzená/kalená - zpravidla boční a zadní skla) s 30-letou zárukou na trvanlivost opravy.Naopak existují případy, kdy takovou opravu provést nelze. Technicky je možné opravit praskliny až do délky 100 mm, prasklina ovšem nesmí zasahovat do okraje skla (zpravidla nesmí být vzdálenost praskliny od okraje autoskla menší než 100 mm). Průměr místa poškození po úderu kamenem nesmí být zpravidla větší než cca 26 mm (samotný kráter by neměl být větší než cca 5 mm) a toto místo se nesmí nacházet ve výhledovém poli řidiče (cca 300 mm široké pole, resp. 150 mm na obě strany od středu volantu). Nesmí také být poškozená fóliová vrstva skla.Technologie oprav poškození čelních skel vozidel VBSA REPAR´VIT, produkt specializované francouzské firmy V.B.S.A. SAS, je schválená Ministerstvem dopravy České republiky. Na základě toho obdrží každý zákazník osvědčení o autorizované opravě autoskla.Vlastní oprava má následující základní postup:doporučuje se realizovat opravu, když se okolní teplota pohybuje v rozmezí 12°C až 30°,místo poškození se pečlivě prohlídne pomocí tužkové svítilny (979), zjistí se tak, zda nejsou v poškození nečistoty, které by znesnadnily opravu,kráter poškození se očistí speciálním přípravkem/perem s karbidovou špičkou (959),uvnitř vozidla (z opačné strany poškození) se na sklo přísavkou potřenou mazivem (958) připevní pomocné zrcátko (945) tak, aby bylo zhruba středem pod místem poškození a umožnilo ho dobře sledovat zespodu,pomocí mazivem (958) potřené přísavky připevní můstek/držák injektoru s předem našroubovaným injektorem (960PRO) s těsnicím kroužkem na konci, který je s pomocí zrcátka přesně situován nad místem poškození,několikrát se stlačí pístek můstku (zapumpuje se), až už není vidět jeho červená linka a můstek je na skle pevně přisátý,injektor se jemně šroubuje směrem ke sklu, až se dosáhne stavu, kdy jeho vyústění s těsnicím O-kroužkem ke sklu pevně, vodotěsně přiléhá, ale netlačí žádným velkým tlakem,rozdělá se aluminiový sáček s ampulí tekuté opravné pryskyřice (921) a několik kapek se vytlačí z ampule do bočního hrdla injektoru (cca 5 - 10 kapek), ze kterého se předem odšroubovalo víčko,víčko bočního hrdla injektoru se zašroubuje zpátky a ampule s opravnou pryskyřicí se uzavře tak rychle, jak je to možné a ihned se vloží zpět do aluminiového sáčku, pryskyřici je třeba chránit před UV-zářením,na vrchní hrdlo injektoru se nasune hadička podtlakové/tlakové pumpičky (993) a pomocí ní se při nastavení šipky s IN proti druhé špice vytvoří dvojnásobným zapumpováním v injektoru podtlak (-0,8 bar až -0,9 bar), aby se z poškozeného místa odsál veškerý vzduch, je-li injektor na skle dostatečně těsný, podtlak se udržuje po dobu zhruba 2 minuty,poté se pumpička nastaví na tlak (OUT) a opět po dobu cca 2 minut se injektor tlakuje (tlak na tlakoměru 0,8 bar až 1,4 bar, u hvězdicových prasklin až 2,5 bar), v případě potřeby se vakuování a tlakování zopakuje tak, aby poškozené místo bylo beze vzduchu a zcela vyplněné pryskyřicí,pumpička se poté odpojí, můstek s injektorem se sejme také,čtverečkem mylarové fólie (970) se z místa poškození setře opravná pryskyřice, na toto místo se z ampule kápne kapka dokončovací pryskyřice (943) a na ni položí čtvereček mylarové fólie,nad místo poškození se umístí pomocí mazivem potřených 4 přísavek UV-lampa s napájením 12 V (1046) přes zásuvku zapalovače cigaret, zapne se a po dobu 15 minut se UV-zářením pryskyřice vytvrzuje, doba vytvrzování/polymerace delší než 15 minut není škodlivá, spíše naopak,vypne a sejme se UV-lampa i čtvereček mylarové fólie,přebytečná pryskyřice se do úrovně povrchu skla pečlivě seškrabe speciální škrabkou/žiletkou (948) a místo hadříkem otře, při seškrabování se škrabka/žiletka drží kolmo ke sklu ne šikmo,do mini-vrtačky (645) s napájením 12 V přes zásuvku zapalovače cigaret se upne plstěný lešticí kotouček se stopkou, na seškrábnuté místo nanese z tubičky trochu lešticí pasty (949) a pomocí ní a lešticího kotoučku (971) v mini-vrtačce (645) se celé místo poškození s okolím důkladně přeleští a pečlivě vytře/očistí hadrem,uvnitř vozidla se sejme přísavky se zrcátkem, místo hadrem oč. Ceny a dodací lhůty tlačíme stále dolů. Přejeme vám příjemné nakupování.

Sada pro profesionální opravy poškození čelních vrstvených skel Tool Box 1320 - parametry produktu

Sada pro profesionální odstranění škrábanců na sklech představuje optimální soubor přístrojů a přípravků vysoké kvality. Snadno a poměrně rychle lze odstranit škrábance na autosklech, ale i obdobných sklech, zejména jde-li o takové škrábance, jaké vznikají od stěračů čelních sklech apod. Odstranění škrábanců a hlubších šmouh se provádí přeleštěním poškozené plochy skla pomocí speciální pneumatické leštičky.Nejprve se opravovaná plocha skla omyje vodou ze sklenice a hadříkem, který nepouští chlupy. Plocha, která leží mimo opravovanou, se zamaskuje, aby nedošlo k jejímu poškození.Určí se hloubka škrábance. Je-li hluboký, začíná se s leštěním zeleným kotoučkem. Pokud se jedná o menší škrábanec, začíná se leštit růžovým nebo modrým kotoučkem.Na adhesivní kotouč pneumatické leštičky se suchým zipem se upevní příslušný lešticí kotouček. Zkontroluje se, zda kotouček dobře drží. Jestliže ne, musí se použít jiný nebo nový.Na leštěnou plochu se nanese/nastříká trochu vody. Leštění se realizuje při zvlhčování vodou, rovnoměrně. Při leštění se nesmí zůstávat na jednom místě, aby nedošlo k probroušení skla. Nesmí se také naklánět kotouček, neboť by mohlo dojít ke změně optiky skla. Leštění probíhá zleva doprava, vždy pohybem zpět a dopředu kruhovými tahy.Leštěné sklo se nesmí nadměrně zahřát, aby neprasklo. Je-li horké, přestane se leštit a na sklo se nanese víc vody.Utře se vzniklý otěr a zkontroluje se, zda už je poškrábání odstraněné. V opačném případě se použije k doleštění bílý kotouček.Mokrým hadrem, který nepouští chlupy, se opravované místo dobře otře.Celý proces se podle potřeby zopakuje, ale s o stupeň jemnějším kotoučkem než předtím. Například jestliže leštění začínalo s modrým kotoučkem, nyní se začne leštit s oranžovým kotoučkem. Jestliže se začalo s oranžovým kotoučkem, použije se teď bílý.Z kotouče leštičky se sundá lešticí kotouče a až poté se kotouč se suchým zipem odmontuje z leštičky. Vždy se k tomu používají ochranné rukavice, okraje kotoučků mohou být velmi ostré.Opravované místo se očistí vodou a hadrem, který nepouští chlupy. Je třeba zkontrolovat, že prach a částice skla jsou odstraněny. I oblast mimo poškozené místo se očistí horkou vodou a poté se skleněná plocha vytře do sucha.Finální leštění se provádí pomocí lešticích plstěných kotoučků . Z jejich středu se vyjmou molitanové kotoučky, do vzniklého místa se dá abrasivní/diamantová lešticí pasta a molitanové kotoučky se vrátí zpátky. Povrch skla se tak jemně doleští. Aby se zabránilo přehřátí skla, opět se použije voda.Sada v plastovém kufříku obsahuje:1 ks pneumatická leštička (POL-KITROP)2 ks speciální plstěné kotoučky + 12 molitanových kotoučků (897)1 ks nádobka s lešticím prostředkem na skla (237 ml) (672)1 ks český návod (176)1 ks adaptér pro spojení kotouče k leštičce (ADAPTATEUR POLKIT)1 ks kotouč k leštičce se suchým zipem (DRT-75)1 ks adaptér pro spojení kotouče k leštičce (ADAPTATEUR POLKIT)adhesivní lešticí kotoučky Ø 75 mm:3 ks zelené lešticí kotoučky DR20 pro velmi hluboké škrábance (SR35-3)3 ks růžové lešticí kotoučky pro hluboké škrábance (SR20-3)3 ks modré lešticí kotoučky pro lehké škrábance (SR10-3)3 ks oranžové lešticí kotoučky pro velmi lehké škrábance (SR5-3)3 ks bílé kotoučky pro závěrečné leštění (SRPD-3)1 ks vzduchový adaptér se závity 1/4" (RACCORD 1/4 MALE. Ceny a dodací lhůty tlačíme stále dolů. Jasná úspora a k tomu spokojenost z nákupu, není proč váhat.

Sada pro odstranění škrábanců na sklech - parametry produktu

Speciální LED lampa s deskou s černo-bílým pruhováním pro opravy karosérií metodou PDR (Paintless Dent Repair) VBSA BOS8-LED Použití: k osvícení pro snadnější identifikaci důlků nebo promáčklin na karosérii (lampa je vybavena nastavitelným kloubovým držákem s přísavkou pro snadné uchycení na karosérii). Napájení: 12V. Na poškozené místo a okolí se nasvěcuje černo-bílé rovnoběžné pruhování. Poškozené místo - důlek nebo promáčklina - se projeví změnou rovnoběžnosti linek. Podle toho se pak v takovém místě použijí příslušné vytlačovací nástroje (speciální vytlačovací páky či háky), popřípadě se použije metoda vytahování deformace (nalepené vytahovací adaptéry a vytahovací kleště či můstky). Při opravě karosérie metodou PDR není nutné tmelení, broušení a lakování poškozeného místa – vše se provádí pomocí speciálního nářadí tak, aby nedošlo k poškození laku. Lampa je v profesionální kvalitě.. Konkurenci sledujeme nonstop, abychom vám nabídli lepší ceny. Využijte nabídku dřív, než dojde ke zdražení.

LED lampa pro vyrovnání plechu bez poškození laku, pro opravy PDR - VBSA BOS8-LED - parametry produktu

71-dílná profesionální souprava v plastovém kufru obsahuje řadu nástrojů potřebných při demontáži a opravách autoskel. Sada obsahuje:1 pár zdvojených přísavek (SH-120)1 ks tažný vyřezávací nůž (RK-500)2 ks tažné vyřezávací čepele 19 mm (Z7)2 ks tažné vyřezávací čepele 25 mm (Z8)2 ks tažné vyřezávací čepele 38 mm (Z9)2 ks speciální vyřezávací čepele (UW-1022)1 ks přípravek pro tažení vyřezávacího drátu (DGL-200)1 ks provlékač vyřezávacího drátu s T-rukojetí (DST-125)1 cívka spleteného pilového vyřezávacího drátu 22 m (SD22)1 cívka čtvercového vyřezávacího drátu 22 m (VKD22)1 ks vodítko drátu (DGH-300)1 ks škrabka na sklo (GS-380)1ks univerzální škrabka na lemy karosérie (FSC-300)5 ks čepel škrabky 12 mm (SC-313)5 ks čepel škrabky 16 mm (SC-316)5 ks čepel škrabky 20 mm (SC-320)1 ks háček s kulovým zakončením a s krátkým dříkem (GHK-140)1 ks háček s kulovým zakončením a s dlouhým dříkem (GHK-280)1 pár ochranných kevlarových rukavic (GKEV)1 ks ochranné brýle (SB-886)1 ks návod na použití (MS-181)1 sada držáků bočních skel (SSH-290)1 ks speciální adaptér (LH-683)1 ks stahovák stěracích ramínek (ZAW-090)1 ks přípravek pro demontáž příchytek (CGE-148)10 ks zoubkovaných čepelí (LB-10S)1 ks olfa nůžky (L2)10 ks lichoběžníkových čepelí (ULB-582)1 ks ostřicí brousek (USS-190)5 ks žiletkových čepelí (948)1 ks dlouhý olfa nůž (XL2)2 ks tvarované přidržovací přípravky (FIX-080-P). Doporučujeme také ostatní produkty z nabídky e-shopu. Lepší nabídku už na trhu hledat nemusíte.

71-dílná souprava pro demontáž autoskel VBSA KIT-32 - parametry produktu